26 Eylül 2013 Perşembe

Federasyon Başkanının dayanılmaz hafifliği!...


İlk twitter'da gördüğümde "geyik" diye düşündüm, facebook'ta sayfalar arasında gezerken rastladığımda ülke çapına yayılmış "goygoy" olduğunu sandım. Fakat gazetelerde yer aldığını görünce dayanamayıp Türkiye Futbol Federasyonu'nun web sitesine girdim ve gözlerime inanamadım! Gerçekten söylemiş! TFF Başkanı Galatasaray'ın son 2 yılda aldığı 4 kupayı isteseler vermeyebileceklerini ima etmiş! Bu nasıl olur? Hangi yolla olur? Daha önce örnekleri var mıdır? BJK Başkanı iken böyle bir talebi olmuş mudur? Ne cevap almıştır? TFF Başkanı olduğunda kimler "kupa" talep etmiştir? 6 kupanın 4'ünü GS'ye, 2'sini FB'ye hangi adalete sığınarak dağıtmıştır? Karşılığında ne almıştır?

http://www.tff.org/default.aspx?pageID=285&ftxtID=19029

Siyasetin futbola karışmadığı, TFF Başkanını yine eski günlerdeki gibi lobilerle ama daha makul bir mantıkta seçildiği günler diliyorum!

Hiç yorum yok: