19 Ağustos 2012 Pazar

Eyyam :


Kelimenin sözlük anlamını bilmeyenler Elazığspor-Fenerbahçe maçında Kuyt'un golünün hemen sonrasına bakabilir.

Sanılmasın ki yerde oyuncu yatarken gol attığı için Fenerbahçeli oyuncuları eleştireceğim. Benim midem bulandı açıkçası, ama Türkiye'deki futbol benim midemi bulandırıp duruyor, bu anormal olmadığı gibi bir ilk de değil. Fenerbahçe taraftarlarının içine oyuncularının o durumda oyuna devam etmeleri siniyorsa, kendi keyifleri bilir.

Lakin, beni ASIL rahatsız eden, asıl midemi kaldıran, bu kadar da olmaz dedirten, olayın hemen ardından olanlar. Sanılmasın ki Sedat Bayrak'a çıkan kırmızı karta karşı bir şey diyeceğim.

Talimatname ne diyor? Hakeme dokunamazsınız. Tum geliyor uzaklardan koşarak olay yerine giden hakemin üzerine; yolunu kesiyor, ve hakemi itiyor öyle yavaşça dürtmekten de bahsetmiyorum, gayet şiddetli bir şekilde iki eliyle itiyor. Buna hiçbir şey demeyen hakem, Sedat Bayrak'la arasında her ne diyalog geçtiyse bu olayın ardından ona ikinci sarı kartı gösteriyor.

Diyelim ki ben bir futbolcuyum, bu saatten sonra Tolga Özkalfa'yı nasıl ciddiye alabilirim? Verdiği kararlara nasıl güvenebilirim?

Maç yorumu yapmayacağım, bu bir hakem hatası yorumu da değil.

Açın pozisyonu, farketmediyseniz tekrar seyredin, ortada yorumlanacak bir şey de yok zaten.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Amrabat Vol:1 --> GS-Bursa maçı :D

Hakan

erk dedi ki...

Amrabat Vol 1 : Beşiktaş - Galatasaray maçı dersem ne diyeceksiniz sayın Hakan? Kaldı ki Bursaspor maçını Amrabat almamış, Bursaspor savunması hediye etmiştir.